LAYAN DIRI

Jumaat, 9 Julai 2010

ANWAR DAN AZMIN ALI DIMINTA HORMATI PENGUNDI- KHALID

JANGAN HARAP KERUSI MB SELANGOR
                                       Gambar dipetik dari malaysia instinct.com sila klik laman itu

Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim baru pulang dari Australia, melarikan diri beberapa hari bagi mengelak kekecamukan berbagai spekulasi dan banyak mesej tekanan dari penganut Anwar dan Azmin Ali, telah pulang dengan nafas baru dan lebih yakin bahawa dia akan tidak memperdulikan sebarang tekanan dari  Azmin dan Anwar atau penganut mereka.

Bila ditanya oleh reporter dengan nada sinis dia berkata "kamu (pemberita tetapi mesejnya kepada Anwar dan Azmin dan lain-lain) mesti faham bahawa saya dipilih oleh rakyat dari bandar Tun Razak dan Ijok. Sekurang-kurangnya saya hormati keputusan mereka". Jika difikir apa pentingnya kenyataan itu ditujukan kepada pemberita kalau bukan Anwar dan Azmin?.

Kedudukan kerusi selangor PKR 14, DAP 13 dan PAS 8,  memang memberi peluang kepada Khalid melawan keras Anwar dan Azmin. Akhirnya selicik mana Anwar terpaksa tunduk kepada Khalid. Namun demikian Khalid sudah mengetahui isi hati Anwar. Disini Anwar dan Azmin tewas. Nampaknya melepaslah Azmin. untuk menduduki kerusi harta karun Selangor kali ini.

Lihat gambar itu, Khalid dan Tresa Krok berjoget, menganjing Anwar dan Azmin dengan lagu dangdut lidah bercabang. Itu yang puteri geli hati hoi...... macam-macam ada.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan