LAYAN DIRI

Rabu, 16 Jun 2010

Kemaruk undi kafir harbi

    PAS TIDAK MENGAKU MELAYU

Muktamar Pas ke 56 diKota Bharu Pas tidak mengaku bahawa mereka bangsa melayu lagi apabila Ahli Parlimen mereka Khalid Samad berucap bahawa kemenangan Pas bukan kerana undi melayu dalam PRU 12 yang lalu. Undi yang memenangkan mereka adalah undi kaum lain dan orang islam sahaja ( barangkali mamak dan mualaf ). Undi-undi melayu dikatakan lari menyokong BN dimana beliau mencontohi kawasannya diShah Alam.

Begitu takbur sekali mereka yang tidak 'berbangsa' itu menafikan sokongan orang melayu yang merupakan orang islam dinegara ini. Sementara itu Haji Hadi pula mengatakan bahawa gabungan Pas dengan kafir Harbi DAP dan PKR mengikut syarak,sunnah,kitab dan perbincangan ulama' tidak seperti gabungan UMNO dalam BN.

Haji Hadi yang dahulu memfatuakan UMNO kafir berkawan dengan bukan islam, hari ini Allah swt telah terbalikkan hatinya (hukum karma) bila tersedar undi bukan melayu penting untuk kemenangan mereka. Begitulah Pas, mentafsirkan hukum islam mengikut undi bukan kerana hukum yang sebenar.Tidak mengaku melayu juga kerana undi. Haramjadah, menatang gampang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan