LAYAN DIRI

Selasa, 9 November 2010

PKR SENDIRI KATA ANWAR LIDAH BERCABANG

sama tak dengan yang dalam youtube diatas



Puteri ketawa besar bila Datuk Zaid Ibrahim dan Mustafa Kamil buat kenyataan Akhbar hari ini keluar dalam berita Jam 1.30pm kata Anwar dan Azmin Ali punca PKR terbalik dog kerana lidah bercabang mereka. Puteri puas hati rasa perjuangan puteri menentang pemimpin lidah bercabang sehabis upaya.

Puteri betul-betul benci pemimpin lidah bercabang-cabang. Kerana orang ramai akan jadi mangsa atas perbuatan keji itu.

Di Jerantut ini juga ada pemimpin lidah bercabang. Bukan saja lidah bercabang tapi otak bercabang.

Cakap banyak dan pembohong. Dia kata puteri ini buat blog tanpa setuju umno Bahagian.

Dia tak faham apa, siapa boleh buka blog.  Kalau semua nak minta kebenaran UMNO yang tak tau apa-apa tentang blog pakat mati sama lah.

Ahli puteri ada beribu orang. Bebas buka blog. Tidak semestinya kebenaran ketua puteri bahagian.

Cuba tengok kat atas itu. Nada puteri umno jerantut.  Bukan Nada puteri UMNO Bahagian Jerantut. Lagi pun kami bantu Kp3 kamilah, apa yang takut sangat ?.

Kalau nama nada puteri umno bahagian jerantut barulah kuasa ketua puteri.

Mengapalah bodoh sangat pemimpin otak bercabang tu. Kalau tak tau jangan cakaplah. Kalau buka blog macam kucing beranak tu tak payahlah bising sangat.

Cakap banyak isi kosong. Buah labu pun ada butir .

7 ulasan:

  1. Blog awok ni bakal menjadi blog sampah seperti 44sikulipat dan seangkatan dengannya...hahahaha..sampah..puteri umno jerantut ramai yang gedik2..ada yg masuk je putri umno terus tunjuk aurat.berlagak diva..bukan saya cakap ni tapi masyarakat jerantut yang cakap.Bahasa awok pun kesat.orang yg berbahasa kesat kita kena ajar dgn bahasa yg kesat jugek.
    mcm ni ke watak puteri umno jerantut??rubbish..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Padam
  2. Setitik dijadikan lautan, segumpal dijadikan gunung, benih yang baik campak kelaut menjadi pulau, campak kedarat menjadi gunung. - geli aku baca,molek sangat awok tu..kuikuikui..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,
    Dunia dah sampai ke akhir zaman,
    Pemimpin sudah menjadi sokong membawa rebah,
    Yang benar di kata salah,
    Yang batil dikata benar,
    Semuga kita tidak dari golongan itu.
    InsyaAllah.

    BalasPadam
  4. Tukang komen diatas sekali itu lah yang sampah. sampah harus digunakan penyapu. Kalau komen oaang tak ada bahasa sampah juga itu. Puteri Jerantut ada juga blog untuk muatkan sampah-sampah seperti bos awak anwar ibrahim peliwat itu

    BalasPadam
  5. Betul kata puteri Jerantut itu, difahamkan ketua puteri galakan anak buah dia buka blog. Jadi jangalah memperkecilkan puteri. Mereka ada usaha dan sekurang-kurangnya ada juga sumbangan puteri dalam IT.

    BalasPadam