LAYAN DIRI

Sabtu, 18 September 2010

PUTERI BENCI LEE KUAN YEW


Puteri merasa benci kepada Lee Kuan Yew yang mulut celupar terhadap Malaysia. LKY  campur tangan dalam  negara dan tidak menghormati majoriti rakyat Malaysia.


LKY  mengata dulang paku serpih. Seluruh dunia tahu bahawa LKY dan Kerajaan Singapura meminggir kaum minoriti di Singapura dalam semua segi.


Bukan sahaja meminggir kaum minoriti malah mengawal supaya hidup beragama juga supaya tidak subur khususnya umat Islam.  Kaum minoriti usahkan diberi peluang dalam kedudukan politik  malah ditindas secara halus dengan memecahkan kelompok mereka.


Perkampungan Melayu diSingapura sudah tidak wujud lagi melainkan mereka dipecah-pecah tidak boleh bersosial sesama kaum sendiri  walaupun mereka minoriti.


Umat Islam jika berkumpul ramai-ramai untuk majlis tahlil  pun dikawal oleh polis. Sebenarnya disingapura usaha penghapusan etnik secara halus berlaku berterusan hingga melayu tidak boleh dikatakan melayu lagi kerana mengamallkan cara hidup bukan melayu. 


Didalam perkhidmatan awam minoriti tidak diberi peluang. Jika ada mereka tidak ada peluang meningkat. Didalam tentera juga begitu.

Cabaran terhadap golongan minoriti sangat besar diSingapura dan mereka menjadi masyarakat kelas ketiga kerana kelas kedua diwakili penduduk asing. 
                              
Puteri sangat benci kepada LKY kerana lidah bercabang.  Sendiri buat tapi tuduh orang lain. Hipokrit punya situa bangka.

LKY dan bangsa Singapura suka mengambil kesempatan untuk menghimpit kawan jika mereka rasa kawan itu dalam kesempitan. Itulah sifat bangsa Singapura yang puteri benci sekali. Menikam belakang.

LKY adalah lidah bercabang nombor satu di kalangan negara-negara Asean.

2 ulasan:

  1. http://www.facebook.com/album.php?aid=24369&id=100000945118158&comments

    habislah rakyat jerantut dah celik mata.. he3x.. satu perkembangan yang sihat..

    BalasPadam