LAYAN DIRI

Ahad, 31 Oktober 2010

GALAS - PUTERI BENCI RAJA FITNAH



Puteri sudah kata, puteri sangat benci kepada pembuat fitnah. Fitnah lebih bahaya dari membunuh. Mengapa Nik Aziz yang bertopengkan Islam terlalu suka membuat fitnah.

Puteri tetap berjuang menentang lidah bercabang. Kerana lidah bercabang boleh jadi manusia bercelaru. Kalau orang seperti Nik Aziz yang lidah bercabang itu ramai diMalaysia bukan saja bercelaru tapi umat Islam ramai jadi sesat.

Dulu anak Nik Aziz selalu marah bila orang kata PAS dan ayahnya lidah bercabang dan mengembangkan ajaran sesat, sekarang dia senyap mungkin sudah percaya kot.

Kempen di Galas mereka minta dari rumah kerumah supaya mengundi PAS. Jika undi PAS masuk Shurga.  Amboi sedapnya cakap, tak payah amal rukun islam tapi hanya undi PAS saja ada tiket masuk shurga. Wah.. dia sudah jadi Tuhan ke?. Lihat.. itulah ajaran sesat. 

Nik Aziz raja Fitnah nombor satu kalau tak percaya SILA BACA SINI

3 ulasan:

  1. Memfitnah Tuan Guru Nik Aziz dgn sebegitu, menunjukkan saudara/i yg brperangai begitu...jgn sambung ayat yg kita xtau benar @ tidak..nanti kita yg terjerumus ke neraka...org berpolitik dpt duit/tanah/projek..kita dpt dosa..?? kita dengar ke TG Nik Aziz kata sokong PAS masuk syurga....sebenarnya, sy nk buat pembetulan...menyokong PAS masuk syurga itu maksudnya menyokong dasar/hukum Islam yg ingin dibuat oleh PAS..apabila kita menyokong dasar Islam..kita hampir dgn pintu syurga..sy xkata PAS itu Islam dan Islam itu PAS..cuma, cuba saudara/i dduk diam sekejap, jauhkn diri dari kepentingan diri...fikir betul2...hanya PAS sj yg berusaha utk melaksanakan hukum hudud yg mana ia ditentang oleh kebanyakan penduduk Malaysia..tengok lah org PAS, kebanyakan perempuanya menutup aurat..tidakkah itu dgn sendirinya menunjukkan ia berciri Islam...mungkin ada rompong @ beberapa kesilapan yg berlaku dlm PAS, tp salahkah kita memberi ruang pada segerombolan manusia yg nak mendaulatkan hukum ALLAH dgn menentang segerombolan manusia yg mendewakan hukum manusia...sy memohon byk maaf dgn saudara/i dgn kata2 sy ni..tak brmaksud nk menyanggah @ menidakkan kebaikan yg dibuat oleh UMNO...sy suka UMNO..cuma sy akan lebih suka pd UMNO jika ia mendaulatkan hukum Islam...percayalah saudara/i, walau apa pun yg sy hujah di sini...jika pintu hati kita telah tertutup...habis lah kita...semoga sy dan saudara/i mendapat hidayahnya...AMIN....

    BalasPadam
  2. memang benar nik aziz ada mengatakan bahawa pakoh pas masuk syurga, saudara boleh merujuk mana2 blog, saya faham akan apa yg diperkatakan saudara berkenaan 'pakoh pas masuk syurga' ini, sebagaimana penerangan oleh saudara, pada dasarnya saya juga bersetuju dengan saudara berkenaan dengan dasar2 yg dibawa oleh pas namun sekarang ia telah jauh menyeleweng, hal2 keduniaan telah menghancurkan keimanan kepimpinan pas seperti sanggup berkawan dengan dap dan pkr sehingga agama diketepikan dan telah berjanji tidak akan melaksanakan hudud sekiranya berkuasa demi menjaga persahabatan. kata berusaha untuk melaksanakan hudud? (jika dulu umno kafir kerana berkawan dengan mca.) bukankah hudud yg dilaung2kan selama ini? hudud juga lah yg dicandukan kepada org2 kampong. kita lihat kes arak di selangor, sebelum memerintah pas dengan lantang mengkritik kerajaan tidak menghapuskan arak sedangkan agama menegah, bila dah berkuasa apa tindakan pas? tak beranipun menegur gangster cina untuk mengharamkannya. jelas sekali pas hanya pandai bercakap saja tapi tidak reti nak merealisasikannya, itulah sikap pemimpin pas sekarang yang hanya tahu nak menambah harta dan bini sahaja.

    BalasPadam
  3. saya pun nak tanya puteri umno. selain program kebajikan yg dibuat.. bagi derma melawat orang sakit, dlln yang baik... saya cadangkan puteri umno buat program kempen menutup aurat. terutama di kalangan ahli puteri sendiri. program solat sunat dikalangan remaja melayu islam. apa salahnya ketua puteri sendiri bekerjasama dengan jaip ke jak remaja2. pastu buat program nasyid ke... takkan nak buat karaoke je... gunakan platform masjid jerantut.. lagi bagus.. tak syok jugak.. asyik2 bila nak buat program agama nampak parti PAS.. puteri umno pun kena aktif la buat program agama...

    BalasPadam